Deelname

Gezinnen uit heel Nederland melden zich aan. Er is plaats voor 17 of 18 gezinnen en elk jaar is er weer toestroom van nieuwe gezinnen. Veel gezinnen doen meer dan eens mee. De minimum leeftijd van het kind met down syndroom is 8 jaar. Een andere voorwaarde is dat zich minstens één begeleider per kind aanmeld, die dan alle verzorgende taken op zich neemt. (Denk aan: Naar bed brengen, medicatie geven en begeleiden bij de maaltijden, voorzover nodig.)

Kosten Deelname

Het arrangement kost €375,00 per persoon en bestaat uit:

• Half pension vanaf het donderdagavond diner tot en met ontbijt op zondagochtend.
  • Een 3-daagse skipas.
  • Ski-les/begeleiding van het kind met Down syndroom

Gezinnen worden verwacht op donderdag vanaf 17:00 en zondag rond 17:00 worden de laatste gezinnen weer uitgezwaaid.

De kosten van de kennismakingsdag zijn ongeveer €40,00

Ski-ervaring

Eerstejaars of gevorderd, wij passen ons aan, en kunnen elk niveau aan. In het arrangement is de volledige begeleiding, overdag op de piste en tijdens de lunch, van het kind met Down syndroom opgenomen.

De overige gezinnen kunnen gebruik maken van het skischool ”Semmler”, ook met Nederlandse eigenaar en meerdere Nederlandse leraren. De skischool bevindt zich direct aan de oefenpiste, waar ook onze vrijwilligers ”aan het werk” zijn.