Stichting Sneeuwdroom organiseert jaarlijks een lang skiweekend voor gezinnen met een kind van het syndroom van down.

In de jaren 2010 t/m 2013 reisde Sneeuwdroom al af naar Oostenrijk voor een 10-daagse wintersport vakantie. Drijfveer van de initiatiefnemer vormde de aanleiding om in 2018 opnieuw een reis te gaan organiseren. Nu, dichterbij huis, namelijk het Sauerland, bij de plaats Winterberg. De lengte van Sneeuwdroom werd teruggebracht naar 4 dagen en is inmiddels een succesvol concept geworden.

Inschrijving gezinnen

De inschrijving start medio september en Sneeuwdroom vindt medio maart plaats. Vanwege de grote belangstelling kan het zijn dat je op een wachtlijst komt te staan, maar laat je daardoor niet afschrikken. Zodra je bovenaan deze lijst komt, krijg je direct bericht en ontvangt dan het inschrijfformulier. Na ontvangst van het inschrijfformulier en betaling van de aanbetaling p.p. van € 75,00 is je inschrijving definitief.

Inschrijvingsformulier voor gezinnen

Aanmelding vrijwilliger

Ben je door het lezen over Stichting Sneeuwdroom enthousiast geworden en denk je dat dit wel iets voor jou is, mail dan je motivatie en (toepasselijke) CV naar Ruud Nonhebel
e-mail : ruud@nonhebel.nl